اگر آپ مارکیٹنگ کے طالب علم ہیں تو 8 کتابیں پڑھیں

اگر آپ مارکیٹنگ کے طالب علم ہیں تو 8 کتابیں پڑھیں
0 0
Read Time:8 Minute, 26 Second

اگر آپ مارکیٹنگ کے طالب علم ہیں تو 8 کتابیں پڑھیں
اگر آپ مارکیٹنگ کے طالب علم ہیں تو 8 کتابیں پڑھیں

اگر آپ نے ابھی مارکیٹنگ میں

یں اپنے ماسٹرز کی شروعات کی ہے ، یا ہوسکتا ہے کہ آپ صرف اس کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو ، اپنے جلانے کو پکڑیں ​​یا اپنے مقامی کتابوں کی دکان پر جائیں ، کیوں کہ ہم آٹھ کتابیں لے کر آئے ہیں جو آپ کو مارکیٹنگ کے طالب علم کی حیثیت سے پڑھنا چاہئے۔ چاہے آپ اس بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں کہ مارکیٹنگ کے طلباء کس طرح مارکیٹ کی توجہ حاصل کرتے ہیں یا صرف یہ پڑھ سکتے ہیں کہ اسٹار بکس ، نائک یا ایمیزون جیسے بڑے نام نے اپنا برانڈ تیار کیا ہے ، ہمارے پاس آپ کے لئے کتاب موجود ہے۔

آٹھ کتابوں کے بارے میں پڑھیں جو آپ کے مارکیٹنگ کے علم کے ساتھ ساتھ عمومی کاروباری علم کو بھی ترقی دیں گی ، جبکہ اسے حقیقی زندگی کے کاروباری ماحول میں لگائیں گے ، یہ سب کچھ بورنگ نصابی کتاب پر طنز کیے بغیر ہے۔

اثر: رابرٹ سیالڈین کے ذریعہ قائل کرنے کی نفسیات اثر میں ، ڈاکٹر رابرٹ سیالڈینی ، جو اثر و رسوخ اور قائل کرنے کے ایک ماہر ماہر ہیں ، اس کے پیچھے نفسیاتی وجوہات کی وضاحت کرتے ہیں کہ کیوں لوگ “ہاں” کہتے ہیں اور دوسروں کو کس طرح متاثر کرتے ہیں ، ان افہام و تفہیم کو کاروباری ماحول میں لاگو کرتے ہیں۔ سیالڈینی اپنے دلائل کی تائید کے لئے کیس اسٹڈیز کا استعمال کرتی ہے اور وہ دلچسپ اور معلوماتی انداز میں لکھتے ہیں۔ کوئی بھی جو مارکیٹنگ میں ماسٹر کر رہا ہے یا جو بھی قائل ہونے کے پیچھے نفسیات میں دلچسپی رکھتا ہے وہ اس کتاب سے لطف اندوز ہوگا۔ f آپ نے کبھی سوچا ہے کہ یہ کیسا ہے کہ کوکا – کولا ، ہارلی ڈیوڈسن ، نائکی اور بڈوائزر جیسے مشہور برانڈ بنائے گئے ہیں ، پھر آپ کو یہ کتاب پڑھنی چاہئے۔ ہارورڈ بزنس اسکول میں مارکیٹنگ کے ایک ایسوسی ایٹ پروفیسر ڈوگلس ہولٹ ، ہاؤورڈ بزنس اسکول کے آئیکنز بننے میں ، یہ کہتے ہیں کہ شبیہیں اپنے برانڈز کو روایتی برانڈنگ حکمت عملی کے ذریعے نہیں بناتی ہیں جیسے فوائد ، برانڈ شخصیات اور جذباتی تعلقات پر فوکس رکھنا ، لیکن اس کے بجائے ” ثقافتی برانڈنگ کے اصول۔

اپنے دل کو اس میں ڈالو: اسٹاربکس کیسا ہے؟ ایک وقت میں ایک کمپنی کا ایک کمپنی ہاورڈ شالٹز کے ذریعہ بنو
اس میں اپنے دل کو ڈالو

ہارورڈ یونیورسٹی کی پڑھنے کی فہرست سے تجویز کردہ ، اسٹار بکس کے چیئرمین اور سی ای او ، ہاورڈ شالٹز نے اپنے دل میں ڈالو ، یہ بتاتے ہوئے کہ وہ کس طرح اسٹار بکس کو 11 چھوٹے سیئٹل ، ڈبلیو اے پر مبنی اسٹورز سے لے کر دنیا بھر میں 30،000 اسٹورز تک بڑھا ، اور اس کے نتیجے میں ملک بھر میں پیدا ہوا کاروباری رجحان جو ہم آج جانتے ہیں۔ دنیا بھر میں ، اور اس کے نتیجے میں ملک بھر میں کاروباری رجحان پیدا ہوا جو ہم آج جانتے ہیں۔

اس کی نشوونما میں آسانی کے ل St ، اسٹاربکس نے جدید مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں اور ایک ایسے برانڈ کی تعمیر پر انحصار کیا جس سے ملازمین اور گراہک اس کا حصہ بننا چاہیں گے ، جس کی وضاحت شلٹز نے پوری طرح بتائی ہے۔ شولٹز وضاحت کرتے ہیں کہ کمپنی کو درپیش ایک اہم چیلنج صارفین کو اعلی معیار کی کافی کی خوشیوں کے بارے میں آگاہ کرنا تھا (کیوں کہ ابھی تک امریکہ میں کافی شاپ کا عروج نہیں ہوا تھا)۔ اس کے ل marketing محتاط طریقے سے نشانہ بنانے کی مارکیٹنگ کی تکنیک کی ضرورت تھی ، جو (بگاڑنے والا) اسٹار بکس نے نمایاں طور پر سنبھالا!

تاہم ، اس کی مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں میں خوشحالی کے باوجود ، شالٹز عام طور پر اسٹار بکس کی کامیابی کو اعلی معیار میں فرم کی سرمایہ کاری کا سہرا دیتے ہیں – اعلی معیار کی مصنوعات اور لوگوں میں کسی بھی دوسرے پہلو پر سرمایہ کاری۔ اگر آپ مارکیٹنگ کے طالب علم ہیں تو دنیا کی کامیاب کمپنیوں میں سے ایک کے بارے میں دلچسپ پڑھنے کی تلاش کر رہے ہیں (خاص طور پر اگر آپ کافی پسند کرتے ہیں) ، تو یہ آپ کے لئے کتاب ہے۔ مارکیٹنگ اور PR کے نئے قواعد: براہ راست ڈیوڈ اسکاٹ ، 2017 تک خریداروں تک پہنچنے کے لئے سوشل میڈیا اور وائرل مارکیٹنگ کا استعمال کیسے کریں۔ ایک بین الاقوامی Bestseller ، جس میں 25،000 سے زیادہ زبانوں میں 300،000 سے زیادہ کاپیاں فروخت کی گئیں ، دی نیو رولز آف مارکیٹنگ اور PR کو مارکیٹنگ اور PR کے لئے ” بینچ مارک گائیڈ ” قرار دیا گیا ہے۔ مواد کی مارکیٹنگ اور ان باؤنڈ مارکیٹنگ کی کامیابی کے بارے میں کیس اسٹڈیز اور حقیقی دنیا کی مثالوں کا استعمال کرتے ہوئے ، سکاٹ ظاہر کرتا ہے کہ کس طرح کمپنیاں کامیابی کے حصول کے لئے سوشل مارکیٹنگ جیسے جدید ٹولز کا استعمال کررہی ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ کس طرح میڈیا کے منظر نامے میں تبدیلی آئی ہے اور خریداروں کو نشانہ بنانے کے لئے مختلف آن لائن ٹولز کا استعمال کیسے کیا جاسکتا ہے۔ یہ کتاب سب سے پہلے 2013 میں شائع ہوئی تھی ، اور بعد میں 2017 میں اپ ڈیٹ ہوئی تھی لیکن اس کے باوجود ، انہوں نے بیان کی ہوئی کچھ ’’ نئی ‘‘ تکنیکیں اب نئی نہیں ہیں۔ اس کے باوجود ، جیسا کہ ایک نقاد نے کہا ہے ، ‘اسکاٹ اب بھی ایک جگہ پر انٹرنیٹ پر موجودگی ، مارکیٹنگ اور اثر و رسوخ کی ایک اچھی بنیاد مہیا کرتا ہے’ اور جتنی دوسری کتابیں مل رہی ہیں۔ انہوں نے سوشل میڈیا کے تیز رفتار ارتقاء کا مطلب یہ کیا ہے کہ سوشل میڈیا پلیٹ فارم لانے والی مستقل پیش رفت کے ساتھ کسی کتاب کو اپ ڈیٹ کرنا عملی طور پر ناممکن ہے۔ کسی بھی مارکیٹنگ کے طالب علم کے لئے مجموعی طور پر ایک دلچسپ پڑھنا! کل کے لئے مارکیٹنگ ، کل نہیں زین راج کے ذریعہ
کل کیلئے نہیں ، کل کیلئے مارکیٹنگ

“ہم پہلے سے کہیں زیادہ تیزی سے تخلیق ، کھپت اور تنقید کرتے ہیں” مارکیٹنگ فار کل کے مصنف زین راج کہتے ہیں ، کل نہیں بلکہ کل 500 کی ایک اعلی کمپنی کے سابق سی ای او ہیں۔ اس کا موقف ہے کہ ایک کامیاب کاروبار اس صلاحیت کی بنا پر بنایا گیا ہے کہ وہ کسٹمر کی کیا شناخت ہے اور وہ اسے دے سکتا ہے۔ یہ کہ صرف مارکیٹنگ کے پرانے اصولوں کے مطابق کھیلنا کافی نہیں ہے۔ تعلیم یافتہ صارفین اور تکنیکی ترقی کا مطلب ہے مارکیٹنگ کے لئے کے نقطہ نظر کو بھی تبدیل کرنا ہوگا۔ راج قارئین کو بتاتا ہے کہ کس طرح صارفین کو صحیح معنوں میں مشغول کرنے کے لئے ان جدید چینلز کا مؤثر طریقے سے استعمال کیا جا and اور اس سے آگاہ کیا جائے کہ نئی حکمت عملیوں میں اضافہ ہورہا ہے اور وہ کیوں کامیاب ہورہے ہیں۔ ہر ایک کے ل A اچھ readا پڑھا یہ سوچ رہا ہے کہ مارکیٹنگ کا مستقبل کیسا لگتا ہے پوزیشننگ: الرائز اور جیک ٹراؤٹ پوزیشننگ کے ذریعہ آپ کے دماغ کی جنگ: آپ کے دماغ کی جنگ
ایڈورٹائزنگ گرو ال ریز اور جیک ٹراؤٹ کے ذریعہ تحریر کردہ ، پوزیشننگ میں بتایا گیا ہے کہ کس طرح مصنوعات کو برانڈ بنائیں اور کسٹمر کے لاشعوری ذہن میں رکھیں۔ اس کتاب کے اہم نکات یہ ہیں کہ مارکیٹ میں ایک ایسی پوزیشن منتخب کریں جس کا مالک کوئی اور نہ ہو اور نہ ہی کسی ایسی مصنوع سے گمراہ ہوجائے جس میں آپ قائد ہیں۔ مجموعی طور پر ، پوزیشننگ مارکیٹنگ میں ماسٹر کرنے والے کسی بھی شخص کے ل some کچھ آسان لیکن موثر خیالات کے ساتھ دلچسپ پڑھنے کو تیار کرتی ہے۔ ایمیزون: دنیا کا بے حد خوردہ فروش کس طرح نٹالی برگ اور میا نائٹس کے ذریعہ تجارت میں انقلاب برپا کرتا رہے گا۔
ایمیزون: دنیا کا سب سے انتھک خوردہ فروش کس طرح تجارت میں انقلاب برپا کرتا رہے گا

ایمیزون میں ، برگ اور نائٹس بدلی ہوئی حکمت عملی اور تکنیکوں کو دریافت کرتے ہیں جس نے ای کامرس وشالکای کو آن لائن شاپنگ کے اہم کھلاڑیوں میں شامل کیا۔ صنعت کے معروف خوردہ تجزیہ کاروں کے ذریعہ تحریر کردہ ، ایمیزون نے اس بات کی کھوج کی ہے کہ فرم کے غیر معمولی اضافے سے غلبہ حاصل ہونے سے کیا سبق سیکھا جاسکتا ہے ، نیز اس کا وسیع خوردہ مارکیٹ پر کیا اثر پڑا ہے۔ اگرچہ یہ کسی مارکیٹنگ کی کتاب کی اتنی زیادہ چیز نہیں ہے ، کیوں کہ یہ اس بات کی کھوج ہے کہ یہ اور بڑی کمپنی اتنی کامیاب کیوں اور کیوں ہوئی ، ایمیزون کا سب سے اوپر ہونا غیر معمولی حد تک اس کی اعلی درجے کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی وجہ سے ہے ، جو اس میں بے نقاب ہیں۔ کتاب.

اگر آپ اپنے آپ کو اس بڑے خوردہ فروش کے عروج تک پہنچنے میں دلچسپی لیتے ہو تو یہ ضرور پڑھنا ضروری ہے ، اور سیکھنے کے بہت سے سبق ہیں (مارکیٹنگ کے بارے میں اور دوسری صورت میں) جو آپ اس سے دور رہ سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو ایمیزون سے بھی آرڈر کرسکتے ہیں۔ جوتا ڈاگ: فل نائٹ کے ذریعہ NIKE کے تخلیق کار کا ایک یادداشت
جوتا کتا
قیادت کے مشوروں کے بصیرت والے ٹکڑوں پر مشتمل جیسے “لوگوں کو کام کرنے کا طریقہ مت بتانا ، انہیں کیا کرنا ہے بتائیں اور نتائج سے حیرت زدہ ہونے دیں” ، نیز دلچسپ مارکیٹنگ کی حکمت عملی ، جوتا ڈاگ فیصلوں کی ایک دلچسپ بصیرت ہے جس نے عالمی کمپنی نائک بنائی۔ مثال کے طور پر ، نائک کے بانی ، فل نائٹ نے تشہیر کی پرواہ نہیں کی اور اس کے بجائے تشہیر حاصل کرنے پر توجہ دی ہیس ایتھلیٹوں میں مشہور رنر ، اسٹیو پریفونائن اور ٹینس کھلاڑی جان میکنرو شامل تھے۔ عوام نے ان معزز ایتھلیٹوں کو نائکی کے جوتے پہنے ہوئے دیکھتے ہوئے ، اس پبلسٹی نے میڈیا اور صارفین کی مارکیٹ میں نائکی کی شبیہہ کو یقینی طور پر مدد فراہم کی اور کمپنی کو اپنے مارکیٹ شیئر کو بڑھانے اور اس کی فروخت کو تیز کرنے کے قابل بنا دیا۔ اپنے دل کو اس میں اور ایمیزون میں ڈالنے کی طرح ، جوتا ڈاگ مکمل طور پر مارکیٹنگ کے بارے میں نہیں ، بلکہ مجموعی طور پر کاروبار کے بارے میں کوئی کتاب نہیں ہے۔ ان تین کتابوں کا موازنہ کرنا اور یہ جاننا دلچسپ ہے کہ یہ تینوں ملٹی نیشنل کمپنیاں کامیابی کی طرف کیسے بڑھ گئیں اور انھوں نے اپنے برانڈ کو مختلف طریقوں سے تیار کیا۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Is wrestling real or fake? All of your WWE queries answered Previous post Is wrestling real or fake?
پاکستان کی تاریخ اور شناخت پر بہترین کتابیں Next post پاکستان کی تاریخ اور شناخت پر بہترین کتابیں

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact us here