پاکستان کی تاریخ سے متعلق 10 عمدہ کتابیں

پاکستان کی تاریخ سے متعلق 10 عمدہ کتابیں

پاکستان کی تاریخ سے متعلق 10 عمدہ کتابیں
پاکستان کی تاریخ سے متعلق 10 عمدہ کتابیں

یہ روایتی لحاظ سے پاکستان کے بارے میں ’’ ٹاپ 10 ‘‘ یا ’’ ضرور پڑھیں
ی فہرست نہیں ہے۔ بلکہ ، یہ عنوانوں کا ایک مجموعہ ہے جو ایک ایسے ملک کے بارے میں بہت سارے نظریات پیش کرتا ہے جس کا ماضی پیچیدہ ہے اور اس کو ہلکے سے ، ایک الجھا ہوا حال پیش کرنا۔ اس میں ان موضوعات کا احاطہ کیا گیا ہے جن میں پاکستان کی تخلیق کے پیچھے تاریخ سے لے کر اس تحریک کی قیادت کرنے والے شخص تک ، ایک تنقید تک جو ہماری تاریخ کو آج کس طرح پیش کیا جارہا ہے ، مستقبل کی ایک جھلک شامل ہیں۔
عظیم تقسیم برطانیہ – ہندوستان – پاکستان؛ بذریعہ H. V. Hodson
یہ کتاب راج (برطانوی حکمرانی) کے قیام پاکستان کے آخری دنوں کو دیکھتی ہے۔ مصنف نے ان واقعات کے بارے میں بڑی تفصیل سے گفتگو کی ہے جس سے تقسیم کا باعث بنے ، کس طرح دونوں ممالک کو اقتدار منتقل کیا گیا اور اس تاریخ کو بدلنے والے واقعے کے نتیجے میں۔ واحد ترجمان: جناح ، مسلم لیگ ، اور مطالبہ پاکستان؛ از عائشہ جلال
اگرچہ بیشتر تاریخی بیانات یہ کہتے ہیں کہ “دو قومی نظریہ” پاکستان کی تشکیل کی بنیاد تھا ، لیکن اس کے مخالف دلائل بھی ہیں۔ عائشہ جلال نے اپنی کتاب میں ، قیام پاکستان کے بارے میں روایتی وضاحت کی تردید کی ہے۔ وہ ظاہر کرتی ہے کہ کس طرح محمد علی جناح نے برطانوی حکومت کے ساتھ بات چیت کی اور ہندوستان میں مسلمانوں کے مفادات کے تحفظ کے لئے مذہب کے پہلو کو ایک اسٹریٹجک ٹول کے طور پر استعمال کیا۔
جناح: خالق پاکستان ، ہیکٹر بولیتو کی تحریر
محمد علی جناح کی یہ پہلی تصنیف سوانح حیات ہے ، جو تیس سالوں تک واحد قابل ذکر کام رہی۔ اس کتاب میں ، بولیتو نے متعدد ہم عصروں اور مسٹر جناح کے ساتھیوں کا انٹرویو لیا اور اس بزرگ رہنما کی سیاسی اور ذاتی زندگی سے اس بصیرت کو باندھا۔ اسٹینلے وولپرٹ کے ذریعہ پاکستان کا جناح
ہیکٹر بولیتھو کے ‘جناح: پاکستان کا خالق‘ کے 30 سال بعد ، اس کتاب کا ایک مختلف نقطہ نظر ہے۔ اس وقت تک ، بیشتر تحریری کاموں میں جناح کی تصویر کشی کو کافی غلط انداز میں پیش کیا گیا تھا۔ اسٹینلے ولپرٹ نے جدید عالمی سیاست کی اس اہم شخصیت کا متوازن اور معروضی نظریہ پیش کیا۔
جناح ، پاکستان اور اسلامی شناخت: صلاح الدین کی تلاش۔ اکبر ایس احمد
تقسیم ہند میں شامل بنیادی کرداروں میں شامل ہیں: جناح ، گاندھی ، نہرو اور لارڈ ماؤنٹ بیٹن۔ ان چار رہنماؤں میں ، جناح کو ان کے کردار ، حکمت عملی اور کارنامے کا منصفانہ نمونہ کم ملا ہے۔ اکبر ایس احمد کا یہ با اثر مطالعہ ، مروجہ روایتوں کا مقابلہ کرتا ہے اور ایک متوازن اور گول گول تصویر پیش کرتا ہے۔
پاکستان: ای ماڈرن ہسٹری ، از ایان ٹالبوٹ
مغرب میں پاکستان کا عوامی جمہوری نظریہ بنیاد پرستی ، تشدد اور حقیقی جمہوریت کی عدم موجودگی کو مرکزی موضوعات کے طور پر کافی دقیانوسی تصورات کا حامل ہے۔ ایان ٹالبوٹ مروجہ دقیانوسی تصورات کو توڑتے ہوئے پاکستان کے بارے میں مزید بہتر تفہیم پیش کرتا ہے۔ ان کا موقف ہے کہ پاکستان ایک پیچیدہ خطہ ہے اور یہ تبدیلی سے گذر رہا ہے اور بار بار آمرانہ حکومتوں اور معاشی مشکلات کے خلاف لچک دکھا رہا ہے۔
آئیڈیا آف پاکستان ، اسٹیفن پی کوہین ہم مستقل یہ سنتے ہیں کہ پاکستان کس طرح ناکام ریاست ہے ، جو تباہ ہونے ہی والا ہے۔ یہ کتاب اس مقبول دلیل کا مقابلہ کرتی ہے اور ایک متبادل نقطہ نظر پیش کرتی ہے۔ مصنف نے خارجہ پالیسی ، فوج کے کردار ، اسلام کے کردار ، معیشت وغیرہ سمیت مختلف پہلوؤں پر روشنی ڈالی ہے۔ اسٹیفن کوہن بھی پاکستان کے مستقبل کے بارے میں کچھ ممکنہ منظرنامے پیش کرتا ہے۔
آکسفورڈ کمپینین ٹو پاکستانی تاریخ عائشہ جلال کی تدوین
پاکستانی تاریخ کے طلبہ کو یہ کام بہت اہمیت کا حامل ہوگا کیونکہ اس میں پاکستان سے متعلق موضوعات کی وسیع و عریض معلومات کے بارے میں معلومات شامل ہیں۔ اس کا آغاز تقسیم سے پہلے کے دور سے ہوتا ہے اور اس میں لوگوں ، ثقافت ، فن تعمیر ، معاشیات ، آرٹ ، تعلیم اور متعدد دیگر متعلقہ مضامین کو شامل کیا جاتا ہے۔
تاریخ کا قتل: ایک تنقید برائے تاریخ درسی کتب جو پاکستان میں استعمال کی گئیں۔ عزیز
ہمیں پاکستان کی تاریخ کے نام سے جو معلوم ہوا ہے ، کیا واقعی اس کی طرح بتایا جاتا ہے؟ اس آخری کام میں ، کے کے عزیز نے ہمارے تعلیمی اداروں میں مستعمل تاریخ کی کتابوں کا تجزیہ کیا۔ انہوں نے ہماری نصابی کتابوں میں تاریخی غلطیوں پر روشنی ڈالی اور طلباء کے ذہنوں پر اس کے اثرات پر تبادلہ خیال کیا۔
مستقبل میں پاکستان کے نظریات سے متعلق نئے نظریے ، سعید شفقت کی تصنیف
پاکستان کے بارے میں مروجہ گفتگو پوری بورڈ میں یکساں ہے ، جن کے بنیادی موضوعات ناکام ریاست ، بنیاد پرستی اور اندوہناک مستقبل ہیں۔ لیکن متعدد ساکن مصنفین کے کاغذات کا یہ ذخیرہ متعدد زاویوں کی تحقیق پر مبنی بیان کرتا ہے۔
کیا آپ کو میری “فہرست” سے کوئی خاطر خواہ کتابیں غائب نظر آتی ہیں؟ مجھے یقین ہے کہ وہاں موجود ہیں اور میں آپ کے پاس گنتی کر رہا ہوں کہ کچھ کا نام لیا جائے۔ براہ کرم اپنی چنیں ہمارے ساتھ بانٹیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *